Vragen of opmerkingen?
Raadpleeg de FAQ hieronder. Staat je vraag er niet tussen? Mail ons op info@equitare.nl of stuur een Whatsapp bericht via 06-81075870.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten of bezorgkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis. Voor België en Duitsland wordt een toeslag van €9,95 berekend.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Bestellingen worden elke werkdag verwerkt en weggebracht. Dit betekent dat je vaak de dag erna je bestelling al in huis hebt.
Houd voor de zekerheid rekening met een levering van gemiddeld 2-3 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren of terugsturen kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. De bestelling moet weer ongebruikt (passen mag) in de originele verpakking zitten met alle kaartjes eraan.
Retourkosten zijn voor eigen rekening. Stuur je retourpakket naar:
Equitare
Groene Kruisstraat 52
3295 AH ‘s-Gravendeel
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, betalen wij het volledige bedrag terug.
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel gekregen, wat nu?
Dat is heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Mail ons je gegevens, foto van het artikel en bestelnummer en we gaan voor je aan de slag om het op te lossen! Mail naar info@equitare.nl.
Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?
Wat vervelend dat je een klacht hebt, maar we horen deze natuurlijk graag zodat we het kunnen oplossen! Mail ons je klacht naar info@equitare.nl.
Hoe moet ik mijn kledingstuk of dekje wassen?
Wij raden altijd aan om je items met zorg te wassen, zodat deze in optimale conditie blijven.
Was nooit hoger dan 30 graden (het liefste met handwas), gebruik een zacht en neutraal wasmiddel (gebruik geen wasverzachter) en doe de items niet in de droger.
Het beste is om ze uit te hangen en aan de lucht te lagen drogen.